Siłownie parkowe

 Siłownie zewnętrzne

Witam serdecznie na naszej stronie – Siłownie Parkowe FITNESS PARK.

Jesteśmy producentem urządzeń siłowni oraz zajmujemy się profesjonalnym montażem naszych produktów. 

Produkowane przez nas siłownie zewnętrzne  są profesjonalnie zaprojektowane i wykonane dzięki czemu możemy zaoferować nawet 5 lat gwarancji. Urządzenia są  odporne na zróżnicowane warunki atmosferyczne, są ładne i estetyczne ale przede wszystkim ergonomiczne i bezpieczne.  Nasze elementy siłowni zewnętrznych posiadają niezbędne certyfikaty wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą INT, także są zgodne ze standardami obowiązującymi w Unii Europejskiej.

Innowacyjna produkcja pozwala nam na ciągły rozwój oraz poszerzanie oferty o nowsze typy urządzeń oraz dostosowanie do indywidualnych potrzeb klientów. 

siłownie zewnętrzne
FITNESSPARK

W zdrowym ciele zdrowy duch

Budując siłownie pod chmurką umożliwiamy ludziom zmianę stylu życia poprzez korzystanie z bezpłatnych, ogólnodostępnych siłowni pod chmurką. Udostępnienie każdemu, niezależnie od wieku urządzeń siłowych, dzięki którym możliwe będzie przejście na aktywniejszy, a zatem zdrowszy stylu życia spowoduje iż społeczeństwo będzie zdrowsze. System proponowanych przez nas urządzeń siłowych pozwala na atrakcyjne zagospodarowanie często odwiedzanych miejsc publicznych, np. parków, placów zabaw, skwerków, boisk czy nieużytków. Siłownie zewnętrzne pozwalają na połączenie ruchu na świeżym powietrzu z obcowaniem wśród ludzi, ale także promują aktywny styl życia, coraz bardziej popularny w ostatnim czasie. Ćwiczenia na siłowniach zewnętrznych są bardzo proste i intuicyjne (zasady ćwiczeń), dostępne zarówno dla dzieci, młodzieży, dorosłych, a także osób starszych.  Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą na karcie z produktami.

Siłownia zewnętrzna to także plac zabaw dla dzieci.

Przyrządy do ćwiczeń zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy w taki sposób aby były dostępne dla każdego bez względu na wzrost wiek płeć czy też sprawność i tężyznę fizyczną. Ćwiczenia na naszych siłowniach nie są skomplikowane. Pamiętajmy jednak iż zgodnie z definicją Siłownie zewnętrzne służą do ćwiczeń rekreacyjnych i nie powinny być wykorzystywane do profesjonalnego treningu natomiast mogą być jego znakomitym uzupełnieniem.

W naszej ofercie znajdują się także elementy placów zabaw takich jak : karuzela i huśtawka w różnych wersjach.

Jesteśmy polskim producentem (nie importerem z CHIN). 

Jeżeli interesuje Cię profesionalny sprzęt z profesionalnym montażem w atrakcyjnej cenie, konkuręcyjny do najdroższych produktów na rynku to własnie nasz sprzęt spełni oczekiwania.

Najważniejsze to zdobywać zaufanie.

Podejmując decyzję o wyborze firmy dostarczającej sprzęt siłowni na zewnątrz warto jest sprawdzić nie tylko firmę ale również urządzenia. 

Głównymi naszymi klientami są samorządy oraz instytucje publiczne dlatego przed podjęciem decyzji zachęcamy do obejrzenia  i wypróbowania naszych „sprzętów”. Tutaj znajduje się mapa naszych realizacji. Mapka do naszych realizacji  

Na prośbę możemy podać adresy realizacji w waszej okolicy. 

Nasze siłownie zewnętrzne to ponad dwadzieścia urządzeń do ćwiczeń i są to:

orbitre

wiosło

biegacz:

wyciskanie siedząc 

rowerek

jeździec

motyl

wahadło

twister

ławeczka

drabinka

prasa nożna

drążki

steper

narciarz

koło duże

koła małe

podciąg nóg

prostowanie pleców

pajacyk

poręcze

pylon

Podstawowe zasady ćwiczeń- siłownie zewnętrzne

Przed podjęciem wysiłku fizycznego należy zapoznać się z kilkoma podstawowymi zasadami, dzięki którym unikniemy kontuzji oraz wszelkich nieprzyjemnych skutków ćwiczeń:

  1. Pamiętaj o bezpieczeństwie – sprawdź, czy urządzenie nie jest uszkodzone.
  2. Zanim przystąpisz do ćwiczeń zrób rozgrzewkę.
  3. Przed przystąpieniem do wykonywania danego ćwiczenia bądź pewien, że wiesz jak wygląda jego właściwe wykonanie (opis urządzenia).
  4. Wykonując ćwiczenie skup się na jego prawidłowym wykonaniu.
  5. Bądź ubrany w wygodny strój, pamiętaj o wygodnym/sportowym obuwiu.
  6. Po wykonaniu ćwiczenia pamiętaj o ćwiczeniach rozciągających.
  7. Nigdy nie rozciągaj się na siłę – może prowadzić to do naderwania mięśni lub ich naciągnięcia.
  8. Ćwicz różne partie mięśniowe – różne ćwiczenia.
  9. Ćwicz rytmicznie, oddychaj równo.
  10. Dla uzyskania najlepszych efektów ćwiczymy regularnie.

Warto pamiętać, że poza wyżej wymienionymi zasadami, należy zachować wszelkie zasady bezpieczeństwa dotyczące miejsca, w których znajdują się urządzenia siłowni zewnętrznych.

Ćwiczenia rozciągające:

Mięśnie ramion, górne partie pleców:

  1. W staniu, spleć dłonie, wypchnij nadgarstki w przód, schowaj głowę, wypchnij łopatki, wciągnij brzuch, przytrzymaj ok. 30s.
  2. W staniu, spleć dłonie za plecami, wyprostuj ramiona, wypchnij klatkę, odchyl delikatnie głowę w tył, przytrzymaj ok. 30s.
  3. W staniu, ramiona w górę, połóż prawą dłoń między łopatki, a lewą dłonią odpychaj ugięty łokieć prawego ramienia w tył trzymając lewe ramię nad głową, przytrzymaj ok. 30s. i druga strona.
  4. W staniu, nogi proste w kolanach, stopy złączone, wykonaj skłon tułowia w przód, jak najniżej nie uginając kolan, przytrzymaj ok 30s.
  5. W staniu, w rozkroku, chwyt za poziomą poręcz/drążek, opad tułowia w przód, tak aby tułów tworzył z nogami kąt 90o, przytrzymaj ok. 30s.
  6. W staniu, nogi złączone, chwyt za poręcz/drążek, wykonaj przysiad odchylając biodra daleko w tył i trzymając kolana nad kostką, schowaj głowę miedzy ramiona, przytrzymaj ok. 30s.

Mięśnie brzucha:

  1. W staniu, nogi proste w kolanach, na szerokość bioder, ręce na biodra, delikatny skłon tułowia w tył.
  2. W staniu, nogi proste w kolanach, na szerokość bioder, skłon tułowia w prawo, następnie w lewo z wyciągnięciem jednego ramienia w stronę skłonu, przytrzymaj ok. 30s.

Mięśnie nóg:

  1. W staniu, przyciąganie pięty do pośladka, kolana złączone w jednej linii, przytrzymaj 30s. i zmień nogę.
  2. W staniu przyciąganie kolana do klatki, noga podstawna prosta w kolanie, plecy proste, przytrzymaj ok. 30s. i zmień nogę.
  3. W wypadzie, stopy ustawione równolegle, biodra na wprost, uginamy nogę z przodu (kolano nad kostką), pochylamy lekko tułów do przodu nie odrywając pięty nogi z tyłu; przytrzymaj 30s. następnie zmień nogę z przodu.
  4. W wypadzie, stopy ustawione równolegle, biodra na wprost, uginamy nogę z tyłu, opuszczamy biodro w dół, noga z przodu prosta i stopa zadarta, skłon do nogi z przodu, plecy proste; przytrzymaj ok. 30s. i zmień nogę z przodu.
  5. W staniu, stopy na wprost, nogi proste w kolanach, szeroki rozkrok, oparcie dłoni o podłoże, odchylenie bioder w tył, przytrzymanie.

 

Każde ćwiczenie rozciągające wykonywane jest do granicy bólu, a ruch rozciągania jest „przytrzymywany” około 30 sekund, a nie „pulsowany”.

Projektujemy 

Produkujemy

Dostarczamy

Montujemy

Wszystko na najwyższym poziomie!

Zapraszamy do współpracy ;)